Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sawinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sawinie

Symbol oferty
Zarządzenie Nr 41/2020
Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sawinie ul. Chełmska 5 22-107 Sawin
Data ogłoszenia
2020-05-13
Termin składania dokumentów
2020-05-26
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, psychologia, praca socjalna, pedagogika.

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: socjologia, psychologia, praca socjalna, pedagogika.
  5. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 2012 r. w sprawie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej (Dz.U. z 2012 r. poz. 1081).
  6. 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  7. Znajomość regulacji prawnych z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, pomocy osobom uprawnionym do alimentów, zasiłków dla opiekunów, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, wspierania rodziny i systemie pieczy zastępczej, przeciwdziałania narkomani, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, Karty Dużej Rodziny, samorządu gminnego, postępowania administracyjnego, prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa pracy, finansów publicznych, wsparcia kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, świadczenia „Dobry strat”.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  9. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  2. umiejętność skutecznego komunikowania się,
  3. umiejętność obsługi komputera,
  4. rzetelność, sumienność,
  5. wysoka kultura osobista,
  6. prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków
  • kierowanie działalnością GOPS i reprezentowanie go na zewnątrz,
  • koordynacja i nadzór prowadzonych przez ośrodek zadań,
  • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników GOPS (m.in. zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie pracowników),
  • nadzór i kontrola pracy pracowników,
  • rozpoznanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
  • opracowywanie planu środków finansowych koniecznych na zabezpieczenie prawidłowej realizacji zadań ośrodka, sporządzanie sprawozdań,
  • podejmowanie oraz wydanie decyzji z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów, świadczenia wychowawczego, dodatków energetycznych, dodatków mieszkaniowych, Karty Dużej Rodziny oraz egzekucji świadczeń nienależnie pobranych z zakresu zadań własnych gminy oraz zadań zleconych, wsparcia kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, świadczenia „Dobry Start”,
  • współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi i pozarządowymi w zakresie przezwyciężania trudnych sytuacji życiowych osób i rodzin, których nie są oni w stanie pokonać wykorzystując własne uprawnienia, zasoby i możliwości,
  • realizacja innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Sawin.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny;
  2. CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia);
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
  5. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
  6. Oświadczenia kandydata o:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
    • oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1440);
  7. Koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sawinie.
  8. Podpisana klauzula informacyjna, w przypadku braku podpisanej własnoręcznym podpisem klauzuli informacyjnej dokumenty nie zostaną dopuszczone do postępowania rekrutacyjnego.
  9. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282)” oraz własnoręcznie podpisane.
Warunki pracy
  1. Wymiar czasu pracy: 1 etat (40-godzinny tygodniowy wymiar czasu pracy).
  2. Umowa na czas określony.
  3. Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sawinie, ul. Chełmska 5, budynek parterowy.
  4. Rodzaj pracy : praca posiada charakter administracyjno - biurowy, wiąże się z obsługą mieszkańców, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
  5. Wynagrodzenie wynikające z zaszeregowania, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maj 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936) oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Sawin Nr 80/2014 z dnia 31 grudnia 2014 r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników jednostek budżetowych Gminy Sawin.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu kwietniu 2020 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Termin - do 26.05.2020 r. do godz. 12:00.
  2. Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach.
  3. Na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy zamieścić następujące dane: Imię i nazwisko oraz adres zwrotny kandydata i nr telefonu kontaktowego, a także obligatoryjnie klauzulę „Konkurs na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sawinie”.
  4. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Sawin.
  5. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po upływie wskazanego terminu, nie będą rozpatrzone.
  6. Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin I piętro pok. Nr 109.
Uwagi
  1. Postępowanie składa się z dwóch etapów:
    • etap 1 - weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,
    • etap 2 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,
  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie dalszego postępowania;
  3. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu i niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
  4. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Sawin i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz na stronach ugsawin.bip.lubelskie.pl i gopssawin.bip.lubelskie.pl.
  5. Kandydat wyłoniony w drodze naboru zobowiązany jest przed zawarciem umowy o pracę dostarczyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego i zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia pracy na stanowisku, o które się ubiega.
  6. Od zatrudnionego pracownika wymaga się złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym.
  7. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowanych będzie można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin,. Dokumenty nie odebrane w terminie 6 miesięcy od dnia podania wyników naboru zostaną zniszczone.
  8. Wójt Gminy Sawin zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Załączniki
  • pdf pobrano: 6 razy
  • pdf pobrano: 2 razy
  • pdf pobrano: 1 raz

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Andrzej Kloc
    Dodano do BIP dnia 15-05-2020 08:40:05